- Над якою проблемою Ви працювали в поточному навчальному році?
- Яку літературу з даної проблеми Ви опрацювали?
- Якою літературою з фаху, психології, педагогіки, методики Ви поповнили свою особисту бібліотеку?
- Які інноваційні технології Ви запроваджуєте?
- Чий досвід вивчаєте і впроваджуєте?
- Які методи навчання Ви вважаєте ефективними?
- Які матеріали з досвіду роботи Ви підготували до методичної скарбнички?
- Які труднощі виникали у Вас в роботі?
- Яка допомога Вам необхідна у наступному навчальному році?
- Які інноваційні технології, інтерактивні методи, педагогічний досвід Ви хотіли б освоїти?
- Над якою методичною проблемою плануєте працювати в новому навчальному році?
- В яких формах методичної роботи шкільної і районної ланок виявляєте бажання підвищувати професійний рівень?
- Що пропонуєте для піднесення ефективності методичної роботи в школі?
- Запропонуйте 2-3 питання для обговорення на засіданнях педагогічної ради.
Тест на визначення рівня професійної компетентності
викладача
1. Віднайдіть серед поданих ознак ту, яка
розкриває суть інновації:
а) нововведення,
у результаті якого суттєво змінюється об'єкт діяльності;
б) пізнання
та впровадження нового в практику діяльності;
в) комплексний
процес створення, поширення та використання
нового засобу в галузі техніки, технології,
педагогіки, наукових досліджень;
г) новий продукт діяльності людей.
2. Вкажіть, яка з поданих характеристик розкриває
ознаку інноваційної освітньої діяльності:
а) одна з форм
інвестиційної діяльності, яка забезпечує розробку, поширення та застосування інновацій у системі освіти;
б) системна участь закладів чи установ освіти в експериментальній науково-дослідній роботі з удосконалення навчально-виховного процесу та управління
ним;
в) форма
участі в науково-дослідній роботі закладу (установи) освіти.
3. Визначте, хто насамперед є замовником на
освіту дитини:
а) держава;
б) батьки;
в) сама дитина;
г) суспільні організації;
ґ) підприємства.
ґ) підприємства.
4. Зазначте, який вид контролю Ви вважаєте найкращим для визначення справжнього стану
навчальних досягнень учнів:
а) поточний;
б) підсумковий;
в) випереджальний;
г) контроль результатів.
5. Ви були присутні на уроці вчителя з метою експертної оцінки ведення ним уроку. Виявлені недоліки:
• вчитель не реалізував
заплановану мету на уроці;
• нераціонально використав час.
Визначте, у якій з нижчеподаних сфер діяльності вчителя треба шукати проблему:
а) методичні й теоретичні знання;
б) інноваційна педагогічна
діяльність;
в) творчість учителя;
г) психологічна сфера.
6. Після відвідування уроку вчителя, який мав
на меті показати урок з
використанням інноваційних технологій
і довести його ефективність, директор школи, маючи певні підстави, зробив висновок: «Урок традиційної форми, а не нестандартний». Визначте, який
зфактів, на Вашу думку, став вагомим
аргументом для даного твердження:
а) відсутня дидактична мета;
б) урок має
цілком визначену структуру;
в) не
використовуються різноманітні методи і прийоми;
г) не
застосовується оригінальна форма організації навчання.
7. Позначте, який з нижченаведених чинників
може стати найвагомішим
аргументом непрофесіоналізму для звільнення вчителя з посади:
а) невиконання своїх професійних
обов'язків;
б) низький рівень виховної роботи
серед учнів;
в) відмова від атестації;
г) низький
рівень знань учнів з предмета, який він читає.
8. Учитель виявив незадоволення перед адміністрацією школи з приводу пониження його
кваліфікаційної категорії під
час атестації. Який з аргументів став найвагомішим для такого рішення адміністрації:
а) низький рівень знань учнів з
предмета;
б) відсутність показників участі учнів у
роботі МАНу та олімпіадах;
в) відмова
від проходження курсів післядипломної педагогічної освіти;
г) низький рівень професійної
компетентності.
9. Укажіть, яка з поданих характеристик
розкриває суть професійної компетентності:
а) результат професійної підготовки
фахівця;
б) мобільність знань — елементи ідентифікації, розпізнання, відтворення, розуміння,
перетворення, компонування інформації;
в) ґрунтовні базові знання з
предмета;
г) критичність мислення.
10. Визначте, що є загальносвітовими тенденціями в
галузі реалізації освітньої політики:
а) забезпечення всім
громадянам рівного доступу до високоякісної освіти;
б) дефіцит учнів через демографічну
кризу;
в) збільшення
обсягів фінансування освітніх систем;
г) широке
залучення іноземних фахівців до освітньої сфери.
11. Укажіть, які форми і методи навчання
відносять до інтерактивних:
а) проблемні лекції на основі діалогу «лектор —слухач»;
б) ділові ігри;
в) конференції
з обміну досвідом професійної діяльності;
г) усі зазначені форми і методи.
12. Визначте,
у чому суть процесу навчання:
а) передача знань учням;
б) засвоєння знань
учнями;
в) управління процесом пізнання
учнів;
г) контроль за засвоєнням знань,
умінь і навичок;
ґ) двобічний процес спільної діяльності вчителя й учня.
ґ) двобічний процес спільної діяльності вчителя й учня.
13. Вкажіть,
які вимоги до заняття не є базисними:
а) до вчителя та
учня;
б) до дидактичної мети;
в) до змісту навчального матеріалу;
г) до методів
навчання.
14. Названі методи важливі для вивчення рівня професійної компетентності педагогічних кадрів. Зазначте, без якого з них неможливо одержати
об'єктивну інформацію?
а) самоаналіз;
б) педагогічне
спостереження;
в) аналіз
результатів педагогічної діяльності, тестування;
г) проведення атестації.
15. Віднесіть до педагогічної категорії поданий перелік
понять:
• усна форма перевірки
знань або усне опитування;
• письмова форма перевірки
знань або письмова робота;
• співбесіда у формі інтерв'ю;
• тестування;
а) методи діагностики рівня знань;
б) методи вимірювання рівня знань;
в) форми
контролю якості наданих освітніх послуг;
г) форми
оцінювання рівня наданих освітніх послуг;
ґ) традиційний контроль знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар